Відкритий урок виробничого навчання у групі № 27

Дата: 10.12.2013 року.

Назва заходу: відкритий урок виробничого навчання у групі № 27 за професією «лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу;контролер харчової продукції». 

Місце проведення: лабораторія хіміко-бактеріологічного контролю ДНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва та автотранспорту».

Тема уроку: Мікробіологічний метод дослідження.

Визначення бактеріального забруднення молока.

1.Навчальна: – ознайомитись з мікробіологічним методом дослідження;

– сформувати практичні навички проведення мікробіологічної оцінки якості;

– харчових продуктів;

– формувати вміння працювати в колективі;

– розвивати аналітичне мислення і здатність приймати рішення;

– закріпити знання, уміння і навички по даній темі.

2.Виховна: – виховувати любов до праці;

– бережливе ставлення до обладнання, інструменту, хім. реактивам;

– сприяти формуванню дисциплінованості і відповідальності за кінцевій результат праці;

– уміння самостійно оцінювати результати один одного, виховуючи;

– взаємоконтроль в учнях.

3.Розвивальна: – сприяти розвитку зосередженості, уваги учнів при виконанні завдань;

– активності і самостійності учнів ;

– розвивати в учнях індивідуальну та групову підзвітність, інтерес до праці.

10 грудня 2013 року був проведений відкритий урок виробничого навчання у групі ІІ курсу №27 за професією «лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу;контролер харчової продукції».

Урок проводила майстер виробничого навчання Захарченко Тамара Павлівна

На уроці були присутні заступники директора ліцею з навчально-методичної роботи та виховної роботи, старший майстер та молоді майстри виробничого навчання, яких запросили для ознайомлення з методичними аспектами проведення вступного інструктажу.

Урок проходив у традиційній формі з дотриманням всіх етапів та відповідних вимог.

Особливістю уроку було урізноманітнення засобів під час демонстрації трудових прийомів майстром виробничого навчання та їх первинному закріпленні самими учнями.

Для цього використовувались як традиційні методи, так і сучасні засоби, а саме використання мультимедійного проектору для демонстрації виконання дослідження молока на бактеріальну забрудненість.

Учні приймали активну участь не лише під час опитування майстром виробничого навчання, але й на інших етапах уроку.

При виконанні дослідження молока на бактеріальну забрудненість велику увагу було приділено техніці безпеки, а також з цього питання розпочинався практично кожен етап уроку.

При обговоренні уроку виробничого навчання присутні за круглим столом заступники директора, старший майстер та майстри виробничого навчання дали свою оцінку побаченому уроку.

Урок отримав схвальні відгуки від кожного виступаючого, що свідчить про високий професіоналізм у організації та проведенні даного уроку майстра виробничого навчання Захарченко Т.П.