Відкритий урок виробничого навчання у групі № 37

Дата: 13.12.2013 року

Назва заходу: відкритий урок виробничого навчання по темі “Визначення показників якості кисломолочних продуктів”

Мета уроку: перевірити та систематизувати знання та практичні вміння з контролю органолептичних та фізико-хімічних показників якості кисломолочних продуктів, з контролю за споживчим маркуванням продукції у відповідності до вимог нормативної документації.

13 грудня 2013 року майстром виробничого навчання Кураш Наталією Олександрівною був проведений відкритий урок виробничого навчання у групі №37 за професією «лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу; контролер харчової продукції».

Урок виробничого навчання проходив у вигляді гри”Кефір до Вашого столу” і мав на меті впровадження концепції сучасного уроку шляхом застосування інноваційних особистісно-орієнтованих технологій, застосування активних форм і методів навчання‚ а також проектної діяльності учнів. Проектне навчання носило позаурочну групову форму роботи‚ результати якої учні відобразили на уроці у вигляді інформаційних проектів . Це сприяло розвитку активної навчально-пізнавальної та комунікативної діяльності учнів позаучбового процесу. На уроці продемонстровано застосування принципів сучасного інтерактивного навчання. Так у роботі передбачена перевірка та систематизація знань та практичних навичок роботи учнів з теми з елементами гри. Застосовувалась робота учнів в малих групах, як активна форма навчання . Це сприяло розподілу праці в межах робочої групи‚ навчанню кооперативної поведінки, своєчасному корегуванню помилкових думок та співробітництву між учнями .

Присутні на уроці педагогічні працівники відмітили організацію уроку виробничого навчання ,високий рівень професійної підготовки учнів та впровадження новітніх технологій навчання на уроці.

Учні групи № 37 були зацікавлені роботою на уроці та задоволені кінцевим результатом, адже вони змогли продемонструвати набуті знання , практичні вміння по темі на високому рівні . Учнів зацікавила спільна робота над проектом, яка носила творчий характер. Команди презентували свої інформаційні проекти та дізнавались цікаву інформацію з проектів інших команд.