Декада циклової комісії – шлях до професіоналізму викладачів

З 11 до 21 березня 2014 року тривала декада циклової комісії професій загальних для всіх сфер економіки, яка розкрила не лише професійні можливості викладачів, а й уміння та таланти учнів Сумського вищого професійного училища будівництва та автотранспорту.

Сьогодення стимулює педагогів до удосконалення майстерності, а тиждень циклової комісії – доцільна форма організації навчальної діяльності, внаслідок якої відбувається продуктивна взаємодія викладачів та учнів. Щорічно в училищі будівництва та автотранспорту проходять декади різних циклових комісій, але весну відкриває комісія  професій загальних для всіх сфер економіки.

Цьогоріч програма декади охопила не лише майбутніх операторів комп’ютерного набору та верстки, вона презентувала свою діяльність на огляд усього навчального закладу. Виставка поліграфічної продукції та конкурс презентацій про училище були представлені на огляд для всіх учнів. Кожен мав змогу розглянути доробок викладацько-учнівського складу та отримати кваліфіковані відповіді на запитання, що турбують.

Відкриття декади циклової комісії розпочав В’ячеслав Харьков. Він разом із учнями провів виховну годину «Безпека в мережі Інтернет». У ході заходу було розглянуто основні правила безпечного користування всесвітньою мережею. Молоді «юзери» також поділилися власним досвідом володіння комп’ютерними програмами. Таким чином, під час виховної години викладачем була створена довірлива атмосфера, яка й допомогла перетворити офіційну зустріч на тепле зібрання однодумців.

Налагодженню конструктивної взаємодії між викладачами циклової комісії та учнями різних спеціальностей сприяв позакласний захід «Інформаційні технології в моїй професії». Сучасне життя потребує конкурентоспроможних робітників, а у вирі інтегративних процесів інформаційного світу не можливо вистояти без знань комп’ютерних технологій. Доказово аргументувати цю тезу й намагалися Ірина Єременко та Василь Берко у ході інформаційної години. Підкріплюючи теорію наочністю, вони представили роль комп’ютерних технологій у будівництві, автомобільній галузі, машинобудуванні та легкій промисловості.

На достатньо високому рівні пройшов відкритий урок виробничого навчання учнів 2 курсу. Актуальна тема була розкрита за допомогою інноваційних технологій та вдало обраних методів навчання. Учні 42 групи проявили себе з креативної сторони та показали добрий рівень оволодіння комп’ютерними програмами.

Особливої уваги заслуговують нетрадиційні позакласні заходи, які відбулися у рамках декади циклової комісії професій загальних для всіх сфер економіки. Рольова гра «Суд над Інтернетом» та вернісаж інтелект-шоу «Хто хоче стати найрозумнішим» стали одними з найважливіших заходів декади. Вони не лише активізували знання учнів  із предметів, а й змусили застосувати їх у незвичайних умовах, проявляючи креативність та нестандартність мислення. Організатори цих позакласних заходів, Василь Берко та Євгенія Шаргіна, довели, що не достатньо мати гарні знання, потрібно вправно їх використовувати.

Підбиваючи підсумки проведеної роботи, варто зазначити, що циклова комісія професій загальних для всіх сфер економіки провела глибоку, професійно організовану роботу, яка вже приносить свої плоди – підвищення професіоналізму педагогів та поглиблення знань учнів. Про високий рівень роботи викладачів свідчать не лише відзнаки адміністрації та педагогічного колективу, а головним чином усмішки та іскорки розумних оченят вихованців. Адже ще на початку нашої ери було відомо, що учень – це не посудина, яку треба наповнити, а факел, який треба запалити (Плутарх).

Напишіть відгук