Я підтримую своїх друзів

Асоціація інноваційної та цифрової освіти спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Міністерством освіти і науки реалізовують масштабний проект з надання психосоціальної підтримки учням закладів професійної освіти. Раді повідомити, що ДНЗ “Сумське ВПУБА” приєдналося до проекту цього тижня.

В межах проекту передбачається проведення циклу тренінгів (5 занять) «Я підтримую своїх друзів» (“I support my friends”).
 
Головна мета проекту – привити здобувачам освіти навички надання першої психологічної допомоги.
 
Під час цікавих тренінгів підлітки:
– Оволодівають правилами надання першої психологічної допомоги.
– Краще розуміють реакцію однолітків на травматичні події.
– Спілкуються в комфортній атмосфері своїх однолітків.
– Вчаться розуміти потреби та турбуватися про своїх друзів.
– Отримують доступ до базової підтримки та інших послуг.
 
Проект має ще більшу актуальність для підлітків в Сумській області у зв’язку з сучасними подіями воєнного стану. Заняття за проектом розширюють знання учнів про те, як ми можемо підтримати себе у стресі, навчають стратегіям копінгу, що підтримують наше фізичне та психічне здоров’я. Підлітки усвідомлюють важливість піклування перш за все про себе, щоб надати дієву допомогу іншим.
 
Завдяки тренінговим вправам учні розвивають власну ресурсність, – вони розподіляють справи на ті, які в них забирають сили, та ті, що додають їм сил та наснаги. Однією з найважливіших частин надання першої психологічної допомоги одноліткам, які перебувають у дистресі, є забезпечення отримання необхідної допомоги. Діти навчаються тому, куди можна перенаправити дитину з ознаками дистресу, чи завжди потрібно перенаправляти, і в яких випадках ми не можемо пообіцяти зберігати конфіденційність.
 
 
Програма тренінгу «Я підтримую друзів» » складається з 5 занять:
 
Сесія 1. Важкі події у нашому житті. Як підлітки реагують на стресові та травматичні ситуації.
Сесія 2. Принцип ППД (першої психічної допомоги) “ДИВИТИСЬ”.
Сесія 3. Що таке перша психологічна допомога. Принцип “СЛУХАТИ”.
Сесія 4. Принцип ППД “НАПРАВЛЯТИ”.
Сесія 5. Піклування про себе та встановлення особистих кордонів. Стратегії копінгу.
 
Наприкінці тренінгу учні отримають сертифікати про проходження тренінгу.