Методична компетентність

Методична компетентність педагогічного працівника – це та рушійна сила, яка робить освіту якісною, учнів – зацікавленими, а викладачів та майстрів виробничого навчання – задоволеними результатами власної праці. Питання удосконалення методичної компетентності голів методичних комісій закладів професійної (професійно-технічної) освіти розглянуто під час семінару-практикуму 08 травня 2019 року в ДНЗ «Сумське ВПУБА». У заході взяли участь 37 педагогічних працівників професійної освіти області.

 

На прикладі тренінгу «Методична компетентність – це мистецтво, яке повинно постійно удосконалюватись» тьютори Юлія Висоцька та Олена Темченко, методисти НМЦ ПТО у Сумській області, представили учасникам методику проведення нетрадиційного засідання циклової комісії, де ознайомили із структурою, основними критеріями, показниками оцінювання, рівнями розвитку методичної компетентності педагогічних працівників.

Засідання дозволило учасникам семінару-практикуму обговорити особливості упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес, використання сучасних технологій, методів та прийомів проведення засідань методичних комісій.

У ході засідання організовано презентацію навчально-практичний центр із підготовки кваліфікованих робітників за професією «Електрозварник ручного зварювання. Електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних зварювальних машинах. Зварник».

Підбиваючи підсумки тренінгу, педагогічні працівники дійшли висновку, що розвиток методичної компетентності сучасного педагогічного працівника закладу професійної (професійно-технічної) освіти залежить від ефективно поставленої методичної роботи в самому закладі, особистого бажання й активної участі освітян в різних колективних формах організації цієї роботи на регіональному та всеукраїнському рівнях, постійної і безперервної самоосвіти та самовдосконалення, що забезпечує формування професійної компетентності здобувачів освіти.

Напишіть відгук